Gâscanii...

sâmbătă, 7 noiembrie 2009
Miss Gâscăniță* : Weihruch Hanelore

Mister Gâscan: Marcovici Andrei

Locul 2: Mitu Oana și Trulea Cristian

Locul 3: Boancă Mihaela și Vieriu Arnold

Miss Popularitate : Săucinițeanu Anca

Mister Popularitate: Ianoș Vlad

*(Așa scrie pe diplomă, așa scriu pe blog: GÂSCĂNIȚĂ... Am râs juma' de oră pe faza asta și mi-ați scris numele greșit, fapt care l-a amuzat pe Nol întreaga seară... MULȚUMIM)
Și pozele...




Prezentatori& Juriu
Nol, Vlad, Andrei

Ela, Jivan

Hane & Deivid


Andrei și Oana


À bientôt, mes amis!
Weihrauch Hanelore

15 comentarii:

ellu` spunea...

acum ca am participat, ma bucur :)) chiar m-am distrat .. probele au fost unice :)) .. pacat ca am avut putsina lume, dar ce mai conteaza :D noi ne-am simtsit bine :*

Anonim spunea...

bravo hane ca ai iesit tu....si nu girafa aia presata:)))

nol spunea...

bravo noua:D

Anonim spunea...

cum? cum? ....:)) hai k fost KO...ops ok

Caca spunea...

Cel mai tare bal:XXX P### :D***:D

Hanelore spunea...

Părerea mea? Nu cred că vreți să o auziți/citiți! Mai aveți puțin de păpat! Să-i ascultați din când în când și pe ”proștii” care au mai făcut baluri că nu vă învață rău... Dar din asta se învață! Și nu vreau să luați personal chestia asta, separat sunteți niște omuleți tare faini, dar adunați...

Nu vreau să vă mai critic că îmi sunteți dragi... luați separat!

Vă pupă ”Gâscănița”... Și btw... N-am auzit cuvântul ăsta niciodată!

Olga spunea...

trist balu parerea mea....!!!

Anonim spunea...

ma f*#^-va rasa-n c*r.. a fost o papalisca de c*ca de bal, pai asta e bal ma.. pai la bal frate e frumos, e multa lume nu 10 persoane cu barman si juriu la un loc.
parca ati fost galeria lu` fcm.. 2 insi si-o toba.

EU spunea...

si nu numai a ta olga:P

Anonim spunea...

=)) FACATURA .

Anonim spunea...

de toata jena frate... probe jenante si organizare de toata poooooL@

Anonim spunea...

vai sh amaaaaaaaaaar
d toata jena bhaaaaaaaaa

Anonim spunea...

ba balu p*li au iesit numai penalitatzi frate jagarul ala de dansatoru pacii si maimuca aia vai de p*la voastra astia de la eliade nici o treaba

ellu` spunea...

Ba Ce Lume Rea .. :| E Adevarat Ca Balu` N`a Fost Unu Dintre Cele Mai Reusite .. Si E Adevarat Ca Gascanu A Iesit Pe Pile :)) Dar Gasca , Sincer Chiar Merita :) Doar E Hane Shi O Stie Toata Loomea Pe Hane ! Hai tacetsi Acolo :)) ..



V`am Pupat :*

Anonim spunea...

dah, sa-mi reamintesc cum a fost balu`! pai hmmmm... jenant ar fi un cuvant potrivit? nu cred...probabil cuvantul jenant folosit la superlativ ar fi mai plauzibil! Cert este ca balu` a fost super mega jenant! Dah... asa suna mai bine! :))

Trimiteți un comentariu