FASHION FREAKZ

luni, 2 noiembrie 2009


BALUL GÂSCANILOR 2009

FASHION FREAKZ

LICEUL TEORETIC "MIRCEA ELIADE" REȘIȚA

6 NOIEMBRIE 2009

CLUB HYPNOTIC

ÎNCEPÂND CU ORELE 19:00

PREŢ BILET 5 RON


Vă așteptăm!


Organizatorii: Cablea Fabian, Ciuta Alex, Gâdea Delia, Purcăriță Julia.

Concurenții:

1. Boancă Mihaela și Trulea Cristian
2. Mitu Oana și Marcovici Andrei
3. Săucinițianu Anca și Vieriu Arnold
4. Weihrauch Hanelore și Ianoș Vlad

P.S.: La acest eveniment biletele/invitațiile/afișele nu au fost realizate de DeiviD


Me again, me
Weihrauch Hanelore

60 comentarii:

Anonim spunea...

jaf

Anonim spunea...

ce jaf?

Anonim spunea...

chiar se vede ca nu sunt facute de DeiviDu nostru:-j..

Anonim spunea...

ba! inceteaza cu afirmatiile de genu "afisele nu sunt facute de David"...

Anonim spunea...

voi chiar credeti ca e chiar asa de important un afis?:))=))sorry but no!:)

Hanelore spunea...

@ Anonim

De ce? Afișele astea chiar nu sunt făcute de el... Nu am spus că sunt într-un fel sau altul, am precizat doar că nu sunt făcute de el și asta pentru eventuale remarci(pozitive sau negative).

Mulțumesc!

Anonim spunea...

hane cu noldy

ei is cei mai tari

hai bafta la toti :X:X::D:D:D:X:X:X

Anonim spunea...

Bai fratilor, nu conteaza cum sunt afisele sau biletele, ce conteaza e daca se vor distra sau nu...danke:)Have fun!

Anonim spunea...

pakt k va iesi marcovici

noldi cu hane sunt cei mai tari si cunoscuti:P

el hefe spunea...

o sa o skoata pe meduza aia epileptik si pe efeminizatu de morovici ca doar asa se face, pe pile si pretenii!

merita jivan si hane cai cea mai cunoscuta !

ceaules!!

Anonim spunea...

cine dreq se mai krede si mitu aia frate k nu o suporta nima in lic si nici markovici ala
p bune juriul ganditiva si la kestia asta,parerea mea e k noldi sh hanne sunt super potriviti pt kestia asta,orikm e decizia voastra
hai,succes tuturor,favoritii mei sunt noldi sh hanne

Alina spunea...

Daca Marcovici e efeminizat ce sa mai zicem de altii?:))) sunteti penibili !!!!

Un baiat spunea...

Iara va ridicati singuri in slavi? :)) Nu cred ca nu o suporta nimeni pe Mitu ci multe o invidiaza si si-ar dori sa fie ca ea ..

theONE spunea...

anka si noldy gascani
hane si vlad popularitate
restul...lasati-va!

Anonim spunea...

succes tuturor
bha da fitzi corekti la juriu k pers kre participa sunt chiar misto,nu merita s va bateti jok de ceilalti s ii skoateti p marcovici si mitu
mai bn agape :))
cei mai tari,s vede dupa comentarii:hane si noldy

Anonim spunea...

Ba fratilor...daca tot sunteti tari in gura...spune`ti numele nu lasa`ti ANONIM...c`mon...deci popularitate s`a hotarat...si faza cu pile...nu o sa iasa pe pile...pt ca atunci unde mai e farmecul?Si in anul cand am participat eu tot pe pile s`a facut..si a iesti cine nu a meritat...eu degeaba va zic ca nu o sa iasa pe pile si prietenii, pt ca vb despre bal vor fi intotdeauna...la toate balurile...corecti eu sper ca vor fi |"juristii"...si da sunt cunoscuti hane si noldi, dar si jivan este cunoscut si marcovici si ianos....deci in mare toti...thnx:P see ya Vineri

Anonim spunea...

Bah...mult se pare ca a trecut de cand am plecat...dar lumea tot rautacioasa a ramas...o sa fiu si eu...in spiritul Eliade:))...Mitu???Cred ca avem..pardon...aveti nevoie de alti oameni reprezentativi:)Marcovici e ok...dar Mitu?!?!?!?!Nu pitziponcizatzi si ultima reminiscenta a "O.K.-ului" acolo la liceu!

Anonim spunea...

Cuplu ideal(nu prea exista, dar putem incerca sa il atingem)...hmmm...la baieti, clar Marcovici!La fete...cineva care sa se completeze cu el...e Hane..asa nebuna cum e ea.Eu zic ca ar face pereche buna in multe situatii:)

simi spunea...

in celelalte licee s-au dat pe bune la gascani premiile...cine se intelege cel mai bine cu toti si kestii de genul
eu as zice k hane si noldi se inteleg bine k toti si nici n-au fitze
nu transformati balu asta in "cine e cel mai fitzos si mai fitzoasa din a12a" ca atunci e klar cine iese
eu le urez succes la totzi,daca vor fi probe,inseamna k tre sa se descurce si akolo...bafta!

Bia spunea...

OOOOkkk..imi place sa vad k balu e un subiect destul de dezbatut..DAR..am cateva precizari..
1.care e problema daca afisele nu sunt facute de david? balu` nu sta intr`un afis..ok ,next
2.da..stiu..pile pile..pile..stiu k mereu se va zice asa..k e p pile..(poi logic..daca stam si ne gandim k aia care pierd, intr`un moment de maxima frustrare, afira:DA ..ORICUM ERA BALU` PE PILE)...Sunt membra juriului..si ii cunosc pe toti gascanii si cu toti ma inteleg bine...si daca spuneti k deja se stie..atunci dc dreq ne chinuim sa facem probe??De tampiti???nu cred...
Parerea mea..e sa asteptati balu`...sa vedeti cine se descurca si cine face atmosfera...
aaa..si astia care "vorbesc" in anonimat..jenant..tre sa ai tupeu sa iti afirmi parerea ...
Kisses and hugs>:D<

nol spunea...

Eu zic sa nu se agite nimeni! Veni,vidi,vici!
Succes tuturor,cei mai buni sa castige!

Hanelore spunea...

E absolut normal ce se întâmplă aici! Cum am mai spus și la Balul Bobocilor, întotdeauna vor exista astfel de ”dezbateri”, să nu le numesc altfel... Și întotdeauna se vor găsi oameni care să comenteze... așa s-au învățat, să fie împotriva a orice, fie că au vreo implicare directă sau nu...

Altfel, țin să vă mulțumesc tuturor pentru susținere și încurajări! :*

Respect!

Andrey spunea...

fiecare scrie ca el este mai bun si se semneaza drept anonim .. de cateva ori .. si asa se hotaraste cn iese miss popularitate? :))) PENIBIL

cory spunea...

Daka hanelore nu ia nimik atunkia o sa demonstrati ka ati dat pe pile. ea kiar merita, nici fitzoasa ka altele nici inganfata si la baieti noldi, la fel, fara fitze kum s_a mai zis. :P:P:D:P:D:P:)

abia astept balu, sa vedem ke-o sa iasa akolo

Alexandra spunea...

Multi dintre participanti sunt foarte buni prieteni cu organizatorii balului,nu-mi spuneti ca nu se va tine cont de prietenie ci de prestatie ca nu are rost!Bafta tuturor,si.. cine se da mai bine pe langa organizatori ala va iesi gascan/gasca:)))) ... Era evident oricum :)))

Adnana spunea...

Fiecare scrie cate ceva frumos despre el si ramane in anonimat .. romanii .. nu va mai schimbati :)))

nol spunea...

chestia cu scrisul frumos si anonimatul,totusi,nu ti se pare de gradinita? sa stiti ca eu si Hane avem si altceva de facut:))

Hanelore spunea...

Taci Nol, că asta-i scopul meu în viață :)) Eu sunt narcisistă, dar până la o limită ;))

Și totuși, Alex,(omulpăcii) unul dintre organizatori, preciza mai sus că deja au fost aleși Miss/Mister Popularitate...

Respect!

Anonim spunea...

Da de ce nu bagati si poze ca la boboci??

cu ala atata tam tam ati facut, la asta de ce nu va mai dati shmekeri? va fi un eshec ca toate balurile de la eliade...

Dave spunea...

:)) lol

Dave spunea...

@Anonim (Ultimu' :)) )

Daca stii ca a fost un asemenea esec balul bobocilor inseamna ca ai fost la el, deci ai cumparat bilet sau ai platit intrare deci noi suntem multumiti :))
recunoaste ca eliade este the best :X !

Julia spunea...

si totusi nu inteleg de ce sunteti atat de rautaciosi..e clar k sunt prietenii si e clar k fiecare isi zice parerea despre participanti dar nu va bateti joc de ce fac altii ptr k voi nu sunteti in stare sa faceti.si app noi ne intelegem bine cu toti participantii deci va trebui sa ii scoatem pe toti gasca si gascani???si daca tot vb de o persoana ar trebui macar sa sti cum o cheama!!!

Alinutza :) spunea...

Spunea bine cineva mai sus: daca ar fi sa se scoata pe pile, pt ce se mai fac probe si pt ce se mai organizeaza bal? nu puteau sa ii numeasca pur si simplu ca la alte licee? #-o

el hefe, il cheama M.A.R.C.O.V.I.C.I, nu morovici;)
Poate vroiai sa spui despre el k este feminizat k eu nu am auzit de termenul asta.. "efeminizat". Oricum te-ai fi exprimat..de ce totusi? Sa fie oare pentru ca are stil prin simplitate sau pentru ca nu isi baga si nu isi scoate organele genitale dupa fiecare propozitie pe post de virgula? :-??

Eu il cunosc pe Andrei si daca e la o adica, nu are nevoie nici de scoala de soferi pe care o ofera organizatorii si nici de titlul de gascan ca sa aiba cu ce se mandri pt ca oricum cei apropiati sunt deja mandri de el pt ce a realizat pana aqm si pt caracterul sau. Titlul de gascan nu il va schimba cu nimic, desi il merita. Asta e parerea mea si o sustin! La urma urmei, opiniile si gusturile sunt impartite. La opinie avem cu totii dreptul iar in gusturile omului nu ne putem caca! (scuzati expresia:">).

Nu va mai legati atata de vietile oamenilor k nu are sens..nu va exprimati decat invidia :)) Nici mie nu imi place in mod deosebit de Oana (Mitu) dar cred k ar merita sa fie scoasa gasca. Arata bine si cred ca are si ceva in cap..asta vom afla la bal prin intermediul probelor :D

Sincer, mi-ar placea si cred k Hane si Noldi merita sa iasa popularitate:D Noldi vad ca spuneti k e cunoscut iar Hane am vazut cu totii k e o tipa nebuna de viatza si sociabila:D


Bafta, Andreiuuuu!!! >:D< Royal Dance e alaturi de Tine! ;;) Eu stiu de ce esti in stare si dak nu iesi gascan, ramai ratzoi.. si pt mine tot pe locul I vei fi. Da`i batai! :*

Bia spunea...

Hey...nu vreau ca dintr`un bal sa se ajunga circ.Poate am avut baluri mai putin reusite,dar ce`i al nostru e al nostru.Intrebarea mea este:daca balul bobocilor a fost naspa,de ce nu puteai sa te misti de cata lume era akolo:))HAi sa fim seriosi...Voi credeti ca juriul se vinde pe un suc,sau pe o pizza sau pe o vorba falsa..Am pretentii de la voi:))K doar n`oi fi nebuna sa cred knd un participant imi zice kt sunt de frumoasa...Deci eu zic sa terminati..Daca alte licee vor face un bal mai reusit,TOT RESPECTUl.Noi incercam sa dam ce e mai bun din noi.
Ce urata mi se parea chestia asta...jigniri,discriminari...preferinte..THUAMNE..e un bal..adik ar trebui sa fie o chestie frumoasa, NU SA FACEM POLITICA SI CAMPANII ELECTORALE.
BLEAKS!

Anka spunea...

ba fratilor dc va agitati atat.... eu zik k cel mai bine este sa veniti vineri sa ne vedeti pe toti cum ne descurcam la probe si oricum nu depinde de ceilaltii cine iasa sau nu juriu decide cine merita sa reprezinte liceu.... bafta tuturor pt vineri :X v'am pupat:*

deea spunea...

Pentru Hane, Noldy si Vlad tot respectul! Sunt oameni extraordinari! La fel si organizatorii

Bafta tuturor! :*:*:*

Anonim spunea...

Draga Alexandra,
De unde sti tu ca eu sunt bun prieten cu participantii sau ei cu mine?poate doar ne salutam, sau poate doar schimbam doua vorbe cand ne vedem.Asta ce inseamna sa ii scot sau sa nu ii scot gascan?Si da Hane, ms si mr popularitate a fost ales...prin sondaj, asa ca sper sa nu avem comentarii...si vad ca va cam macina problema lui Marcovici?De ce?:))) Chiar sunt faine discutiile astea voastre in care nu aveti tupeul nici macar sa va dati numele...:-j

Hanelore spunea...

@Omulpacii

Măi Alex, se pare că ai înțeles greșit comentariul meu! Nu s-a vrut a fi unul răutacios... Am spus că deja ați ales Miss și Mister Popularitate, tocmai pentru a înceta cu remarcile răutăcioase în care se spune că lăsăm noi cinșpemii de comentarii ca să fim aleși Popularitate! Nu am contestat metoda voastră de a alege Miss&Mister Popularitate și nu cred/ sper că nu vor exista comentarii pe tema asta!

În ceea ce îi privește pe ceilalți concurenți, eu personal, nu am nimic de comentat și nici nu mă „macină” nimic. Între noi nu aș putea spune că există tensiuni, din contră, avem o relație de colegialitate, poate chiar prietenie!

Mulțumesc!

Alinutza :) spunea...

Da..si pe mine ma amuza discutiile astea.. imi aminteste de vremurile knd eram fosarte mica si ma certam pt o lopatzica :D :))

btw..omulpacii ar trebui sa fie ciuta :-? ma insel?

Dave spunea...

@Alinutza
da omulpacii e ciuta :P

dar stiti :)) e funny cum va certati ca ba iese marcovici, ba iese mitu ba nush cine :)) si cand colo poate iese agape si va da la toti peste nas :)))) daca stam sa ne gandim are asa alura de gasca :)) la propriu :)))

sonia spunea...

1.Saucinitanu Anca si Vieriu Arnold
2.Mitu Oana si Marcovici Andrei
3.Hane si Ianos Vlad
4.Boanca Mihaela si Trulea Cristian

asta e topu meu

Alinutza :) spunea...

Hm..:-? Se va scoate pe perechi? :|

Anonim spunea...

Noroc ca exista si persoane mai reduse .. precum agape,in felul asta mai au si unii frustrati de cine rade dat fiind faptul ca ea nu prea are resursele necesare pentru a riposa!!!! Gata lume cu cearta .. ne vedem la ball ..c ya :)))

Bia spunea...

E ok sa aveti preferinte.E logic..toata lumea vorbeste de Marcovici..dar spre ex eu nici nu`l cunosc..nici nu`l salut..sooooooo =>terminati..jur..daca spuneti k balu` va fi de "KKT" nu veniti.Nu obligam lumea .Efectiv sunt satula.Toti au drepturi egale,inclusiv Agape care nu prea e cunoscuta..cine stie poate l probe se descurca cel mai bine.
E frumos k participantii au sustinatori,dar oare nu e mai de folos sa veniti l bal si sa`i sustineti..galerie etc?Ce rezolvi daca sub anonimat va exprimati o parere?
Si sa va mai zic un lucru.La balul bobocilor knd am participat eo a fost pe pile,toata lumea stia:).. era clar...deci stiu ce inseamna pile (CAnd vz clar k o persoana sau o pereche care se descurca cel mai bn la probe si face atmosfera,nu iese..atunci DA..e pe pile)...DARRRR..cum am putea noi sa`l scoatem de exemplu pe "X"..daca e praf l probe..Sa fim seriosi..
Pana la urma urmei juriul decide..asa k discutiile si comentariile nu vor afecta cu nimik,decat poate sa ma amuze copios.
Iar voi nu observati un lucru...nu faceti decat sa ne ambitionati sa fim corecti:))sa va dem k se poate frate si asa.
To sum up:)) va asteptam acolo si multumim pt reclama gratuita >:D<

Anonim spunea...

Hane nici tu nu ai inteles:)) nu am zis ca ai zis`o cu rautate:)) de asta uras sa vorbesc in scris,era doar o afirmatie:P
AAA si app:)) Agape cu Sasha numai participa:-?? pt ca nush ce problema are sasha:P

DraKula spunea...

ce plm comentati atata,voi sunteti juriul,aveti "puterea" de a decide cine iese gasca/gascan?
datoria voastra e sa cumparati bilete nu sa "jurizati"...drk multa lume proasta prin liceu asta

Anonim spunea...

In primu rand nu cred k se scoate pe echipe mis si mrs.........si nu stiu dc va agitati atata si acuzati pe nedrept pe cineva......si pile in balu asta chiar nu exista......cine stie sa faca atmosfera si sa se distreze mai fain ala a sa ia locu 1 si mai vb atata aiurea k pretenii si scoatem pe nu stiu cine si nu stiu cum.......veniti vineri la bal si vedeti care e treaba.........si dak ar fi asa sa scoatem pe pile nu stiu care ar fi treaba.........dar nu am ajuns pana aicea sa scoatem pe pile cum sa facut la bobocii......

Anonim spunea...

haideti totusi sa nu ne facem liceul de ras si sa fim unitzi :| ... k nu rezolvam nimik dak ne certam kre iasa miss sau mister ....fitzi seriosi ...nu kred k mai suntem l gradinitza k sa facem lucrurile astea...cine iasa inseamna k merita si atat ...oricum unele comentarii sunt fara rost sincer

Anonim spunea...

sunteti niste frustrati patetici, toti!
Andrei Marcovici
Royal Dance

Anonim spunea...

@anonim ultimul
Nu, nu se scoate pe echipe, ci individual:)ultimele detalii referitoare la bal si cum mai sta treaba le gasiti la mine pe blog

Ella spunea...

Deci deja ma dor ochii cat am citit aici :| Doamne cate discuTzii .. shi eu nu am niciun sustinator :)) shi nu ma deranjeaza, cand vad cata rautate pe unii oameni imi fac cruce :| Doamneee.. e doar un BAL ! nu se castiga sume enorme de bani sau eu mai shtiu ce.. de ce se agita toti asha nu stiu :| .. daca stau sa ma gandesc bine nici nu merita sa particip , cand vad ce-i aici 8-}

Anonim spunea...

Fratilor, speriati lumea pe aici..ramanem mai putin fara echipe...Ella nu`i baga in seama ca nu are rost

eLLa (Boanca Mihaela ;) ) spunea...

hei "omulpacii" :) shtiu k asta`i motivu ptr kre zici sa particip, pentru ca n`avetzi destui concurentsi :) dar n`are Nik :P alt rau sa nu fie, aku daka tot mam bagat in hora tre sa jOk ;) fie ce o fi:)) oriCum nu`mi pasa .. e ultimu` an shi vreau sa ma Distrez ;x

Antigoana spunea...

Ia mai taceti 5 secunde ca mananc ...si daca nu puteti tacea ,cel putin injurati-va corect ...btw nu e efeminizat ci efeminat ..si tot btw ce-ai tu daca ei e efeminati ..e alegerea lor ...tu esti un paros ..na! cat despre cine va castiga ..chiar conteaza cine e mai gascan si care e cea mai gasca? hai fiti cumintei si adistrati-va frumos

Antigoana spunea...

hahaha sunt tot eu ...dom'le da' sa-mi dea cineva aprobarea aia sa vad daca dau bine pi sait

Antigoana spunea...

am uitat ceva ...si ca sa nu zica al' de mai sus ca n-as fi ok ...daca nu zic ..am o frustrare ....va tot certarati pe numele concurentului ...eu citeam morcovici :(...si zi ..suntem niste frustrati?(astept aprobarea :))))

Anonim spunea...

Zilele astea niste binevoitori, au falsificat biletele noastre si le`au pus in vanzare.Biletele VOR FI VERIFICATE LA INTRARE, cine nu are bilet original nu intra, doar daca mai plateste odata biletul.Noi nu raspundem pt biletele cumparate de la voi,de la niste persoane care nu aveau nici un drept sa vinda bilete.Persoana care v`a vandut biletele sa speram ca va vi cu noi la poarta si va v`a inapoia banii, daca nu asta e.
Bilete sunt extrem de prost facute, sunt scoase la imprimanta,semnatura este refacuta, peste “copia originala” si culorile sunt sterse!
Daca cineva are binevointa sa ne spuna cine a pus biletele in vanzare , sa ne cauta in Liceul Teoretic “Mircea Eliade” la clasa a XI-a B unde cautati pe Alex Ciuta, Faby, Magaru sau Delia. , si in clasa a XI-a D pe Bara Bianca.

Va multumim si va asteptam la bal, cu bilete originale:).

Anonim spunea...

Btw cine a iesit gasca/gascan?

Anonim spunea...

c mai bal:)))
ink o data ati dovedit k totu a fost p pile
felicitari hane si noldy,cei my originali

Anonim spunea...

ba avem o scoala cu care se ne mandrim

Trimiteți un comentariu