Fost-am și am dăruit!

vineri, 11 decembrie 2009

Am ales să mergem la copilașii micuți de la Centrul ”Speranța”, unde sunt bebei și copilași până în 7 ani...

Am reușit să-i facem să zâmbească... La un moment dat începuseră să-și împartă jucăriile și să și le aranjeze fiecare în grămăjoare... Imaginea asta cred că ne va rămâne în minte ceva timp!


Dragi colegi, vă mulțumesc în numele copiiilor și al personalului care se ocupă de aceștia! Ați dat dovadă de generozitate și împreună am reușit să strângem câte ceva pentru ei, într-un timp atât de scurt!

Această campanie nu ar fi avut loc fără câțiva omușori extraordinari ai liceului nostru care s-au ocupat de promovarea acestei acțiuni și de colectarea și sortarea donațiilor. Mulțumesc Bia,
Crisu, Deea, Eddy, Flavius, Nol, Robert,Vlad !


By Hanelore Weihrauch

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu